Als je je auto helemaal opnieuw opbouwt, is dat h?moment om nou juist wel even dat stukje plaatwerk opnieuw te spuiten, de stoelrails toch maar even opnieuw zwart te maken en meer van zulke details. Tevens is het (degelijk) monteren van fatsoenlijke gordels dan ook wel een goede investering. Te meer omdat ik die gordels toch over hield van het naar grijs kenteken ombouwen van mijn Defender.

Dit loopt ongeveer gelijk met de ritjes van 1 a 2 km die ik er nu af en toe mee maak, over een zandpad dat bij de schuur waar ik klus begint, want een APK'tje zit er nog niet op...

Zie hier de foto's van hoe het interieur vordert.


Die zelfgemaakte cubby box had ik nog uit de gele 110 over gehouden


Die cubby box heb ik met de originele sluitingen van de accubak die daar bij een legeruitvoering normaal zit vast gezet, met twee pinnen aan de achterkant die hem daar op z'n plaats houden. Zo kan ik namelijk altijd makkelijk bij...


...de elektronica die ik daar weg ga werken. Nu nog een beetje spaghetti, maar je ziet hier de 12v omvormer, een 7-aderige kabel die rechtstreeks naar de achterbak loopt, twee draadjes die naar het lichtschakelaartje van het achteruitrijlicht gaat, een massa-aanvoer 24v en een draad naar de bobine van 12v. More to come... straks eens even netjes weg gaan werken.

More to come...